Generalforsamling!

Dansk Bicycle Clubs Turister                                        Den 13. september 2020 Generalforsamling.

Dansk Bicycle Clubs Turister indkalder hermed til ordinær generalforsamling tirsdag den 29. september 2020 kl. 20.00 i klublokalet i Ballerup Super Arena, Ballerup Idrætsby 4, 2750. Ballerup.

Dagsorden:

• Formandens beretning
  • Regnskab
  • Indkomne forslag

Bestyrelsen foreslår, at DBCT fra den 1. juli 2021 bliver omdannet til et udvalg under navnet DBCT – Landevej under DBC.

I den forbindelse vedhæftes DBC og DBCTs samlede forslag til nye love, som skal godkendes af generalforsamlingen.

• Valg af bestyrelse ifølge §6
  • A: Valg af kasserer for 2 år Marianne Hansen, villig til genvalg
  • B: Bestyrelsesmedlem for 2 år Preben Dalsgaard Hansen, villig til genvalg
  • Valg af revisor:
  • A: Revisor for 2 år Mona Larsson afgår, villig til genvalg
  • B: Revisorsuppleant for 1 år Connie Frederiksen, villig til genvalg

Såfremt ovenstående forslag under punkt 4 vedtages, gælder valgperioden fra 1. oktober  2020 til 30. juni 2021. Efterfølgende konstituerer bestyrelsen sig med de bestyrelsesmedlemmer, som skal repræsenteres i DBCT – Landevejs udvalget, dels i overgangsordningen og dels fra den 1. juli 2021, hvor den endelige organisationsplan træder i kraft.

• Eventuelt
  • Tildeling af Æresbæltet ifølge § 10

Eventuelle forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest den 23. september 2020.

Generalforsamlingen er kun åben for medlemmer af DBCT, der forinden ifølge klubbens love § 3.1. har betalt kontingent til DBCT for 2020/2021. Kontingentet er på henholdsvis 350 kroner for medlemmer under 67 år og 250 kroner for medlemmer over 67 år samt støttemedlemmer. Såfremt ovenstående forslag vedtages, nedsættes kontingentet til henholdsvis 275 kroner og 200 kroner.

Der kan betales kontingent til både DBCT og DBC ved indgangen.

På bestyrelsens vegne

Lennart Berendt